wtorek, 19 września 2017

Witajcie ;)))

Po dłuższej przerwie postanowiłam wrócić do blogowania, ale teraz już na poważnie, bez zmyślonych opowiadań, tylko życie studentki z podkarpackiej wioski w Krakowie. Teraz akurat kończę wakacje i już za dwa tygodnie wracam do Miasta Królów. Wiąże się to jednocześnie z radością i smutkiem, bo szkoda mi zostawiać rodzinę, ale cieszę się, że będę mogła dalej uczyć się samodzielnego życia i robić to, co będę po prostu chciała 😊😊
Wracam na stare śmieci, bo mieszkanie, które będę wynajmować to to samo mieszkanie, które wynajmowałam w zeszłym roku, chociaż teraz zmieniam pokój - na większy, więc teoretycznie lepszy, jednak jak będzie, to czas pokaże.

Tymczasem jednak korzystam z resztki czasu z rodzinką, a szczególnie z moimi siostrzenicami i delektuję się czasem na wsi, bo wraz z powrotem do Krakowa wiąże się powrót do zanieczyszczeń, ale coś za coś.

Serdecznie Was pozdrawiam i zachęcam do obserwowania mojego bloga i czekania na kolejne aktualizacje z mojego życia 😉

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz